Çarşamba, Mayıs 13, 2009

şizofren uyumama sesleri

uyumam lazim...
uyumak değil kendimle takılmak istiyorum.
e yok tadını kaçırdın ama...
kaçırırım tabi kendimi çok özlemişim...
bir sevgilinin veya işinin olması kendinle zaman geçiremeyeceğin anlamına gelmez!
sallama yaaa... sevgilin varken ne üretebildin? kaç kitap okuyabildin? adam gibi müzik bile dinleyemedin. ayrıca sorarım, gününün toplamda 10 saatini ne için geçiriyorsun?
ay tamam o ulvi konulara giremiycem... ayrıca ekmek parası işte... hem sen uyuyacak mısın?
:( off...

çok param olsa mesela ve işe gitmesem ben ...
soru: günümü bu kadar etkin kullanabilir miydim?
cevap yok.
:( off...

ruhumu disipline etmek çok kolay
ruhumu disipline etmek çok zor
iki uçta salınıp duruyorum, ortalama yok, aksine standart bir sapma durumundayım...
çünkü biraz delisin

her gün biraz ölüp, biraz yaşamak çok normal, hep mutlu olamamak gibi...
uyurken peki ölmüş mü oluyorum?
hayır zihnin üretimine devam ediyor...
farkında olmadığın duygular sana mı aittir?
sapıttın, uyumalısın.

ruhum özgürce salınsaydı acaba şimdi ne yapıyor olurdum?
uyuyacak mısın artık? uykunda özgürce salınırsın..
aman çok komik! ossuruktan teyyare!
iki salınma lafı ettik hemen cıvıttın, bayılırsın zaten ossuruklu espriklere
:( off...
tamam hadi gel barışalım..
üstüme gelme! uyuyacam zaten birazdan.. moralim bozuk.
birazdan? lan kitap okuma artik bi uyu bi insan ol...
dünde okumadım ama..
amaaaan iyi geceler.

2 yorum:

ozzie dedi ki...

Süper bu. Cidden süper.

s1 dedi ki...

aaa yayınlamaya en utandığım eserim :)) cok sağol.
demekki bu his bir anahtar olabülür, takip edile...

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser