Cuma, Eylül 24, 2010

33 yaşında bir cuma

eve geldim. dün de olduğu gibi akşam yemeği olarak kendime bir tost yaptım. bileeeeme kuvvet deyip kaşarı kalınca kestim. bu geceki tek lüksüm bu kaşar…

ntv’yi açtım. haberleri izledim.
21:00 deki ally mcbeal e kadar sağda solda gezindim. ally mcbeal izlerken pek keyiflendim. onların deli halleri üzerinden kendi deliliğimi hoşgörüp kendimi sevdim. robert downey jr.a bir daha aşık oldum.

sonra bu aptal kutusu olmasaydı bu akşam üretebileceklerimi düşündüm. öfkelendim. olmayan sevgilime, zihnimi ve üretken enerjimi uyuşturan herşeye, kendime öfkelendim.
kapattım tv yi, açtım beni.

şimdi bu gece benim! 
kara kalemler, renkli hayaller, sulu boyalar, sulu şakalar, resim defteri, alın yazısı, üstümdeki kareli pijama, bu bilgisayar, şu koca salon ve her renge çalan bu hayat ben-im!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser