sonunda kaybedenler klubunu izledim… düzene samimiyetle muhalif birilerini gormek iyi geldi. şiir yazasım geldi. ve van gezimin fotoğraflarını elden geçirip burda bir seçki yayınlayabilirim gibi geldi. bir de buruk bir özlem duydum. eski bana, gençliğime sanırım.
