Pazar, Kasım 15, 2009

delirmek ya da delirmemek… işte bütün mesele bu!

Dünyanın tüm vaktine sahip olmak ve düşünmek insanı cidden delirtebilir. Bu yüzden bence ortak akıl zihnin uyuşmasını ister…

Zihni uyuşturan aktivitelerse çok… En populeri TV izlemek! Eve gelir gelmez aptal kutusunu aç, bütün gece karşısında otur, ee ne oldu? TV’den uyuşan akıl deliremedi… Anne-baba olmak da benzer bir uğraş; yine içindeyken deliremezsin. Çünkü anne/baba olmak kahraman olmak gibidir ve kahramanlar asla ağlamaz veya delirmezler… Delirmek lüksdür zaten; tutkulu bir seks gibi lüks…


Zihni uyuşturan tüm bu aktivitelere %100 takılmak veya tamamen delirmek sorun değil. Bence gerçek sorun arada kalmak! Çünkü arada kalan ruh, çoraptan çıkan kaçak parmak gibi... Hem içinde, hem dışında olmak ister. Hem düzeni arzular, hem de ruhu muhaliftir. Ruhu defolu, defosu deliliktir… Çoğu arada kalan ruh şunu da iyi bilir; tümdende delirmeye cesareti yoktur… Hal böyle olunca canlarım, part time deliliktir arada kalanların gerçek mesleği. Yarı akıllı, yarı deli, yuvarlanıp gitmek bu hayatta…



MFÖ’den “bazen” dinliyorum ve elimde olmadan böyle sıkıcı şeyler düşünüyorum… siz yapmayın…


Bazen
Güneş doğar
Güneş batar
Ama insan uyumaz bazen
Düşünür
Geceler kısa
Çabuk geçer
Ama insan uyumaz bazen
Düşünür
Deniz masmavidir ne güzel
Ama insanlar görmez bazen
Şiirler şarkılar masallar
Ama insanlar duymaz bazen
Üzme kendini
Ümitsiz gibi
Sevenin var bak
Ne güzel

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Part time deliliktir arada kalanların gerçek mesleği. Yarı akıllı, yarı deli, yuvarlanıp gitmek bu hayatta…

Ya bu ne manyak bir cümledir? Esvan dağıldım kızım ben bunu okuyunca. Oturup 3 saat düşünülür şu cümle ve yarattığı dünya.

Uozan

s1 dedi ki...

bende tam olarak "neden boyle sıkıcı şeyler yazıyorum ya poff.." diye düşünürken tüm bu zahmete değdiğini hissettim! çok mutlu oldum :) anlasilmak ve benim gibi part time deliler oldugunu bilmek harika cidden! cheers,

tune dedi ki...

Tesadüfen rastladığım bu sitede bir saate yakındır dolaşıyorum.Yazılarını Çok beğendiğimi söyleyebilirim,hatta bazılarını kendi yazılarıma benzettim ve benim gibi düsünen birilerine rastlamakta çok güzel bi duygu..yalnız değilmişim :)
ezgi..

s1 dedi ki...

Ezgi çok teşekkür ederim! Bu yazı hele benim için çok özel... bu yüzden daha da mutlu oldum. Ayni duygulari paylasiyor olmak ve anlasilmak çok güzel :) sevgiler,

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser