Perşembe, Şubat 03, 2011

günlüğe dönüşen blog

azimle 3 kilo verdim. darısı diğer 3 kilolara… bu aralar hiçbirşey yapmadığımdan blog’umda da boş boş konuşabilirim diye düşünüyorum.

bazen evde öyle takılırken, kitap okurken, tv izlerken, çekirdek yerken felan birden müziğim geliyor! anında kapatıyorum elimdeki işi, hemen müzik açıyorum. sonra bazen abi dans edesim de geliyor. utanmıyorum doğrusu kalkıp oynuyorum. bugün bu durum daha da acayipleşti. halay çekesim geldi. tek başına da çekilir mi ki lan diye duraksadım tabi (deliysek o kadar da değil)… brit pop, alternatif rock, new age, rock n coke’lu günler bir yana, derinlerden gelen bu duygu beni yanına aldı ve ehlileştirdi… sonuçta ne mi oldu… tabiki 47.saniyeden sonra utanmadığımı tahmin edersiniz…  :)luri luri luriiii!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser