Pazar, Şubat 20, 2011

renkli kalem macerası

bu haftasonu genellikle resim yaptım.
uzuuuun zamandır resim yapasım vardı, o yüzden kendimi bir parça paraladım sanırım… cumartesi, akşam yemeğini unuttum misal, bir gözümü açtım saat 22 olmuş…(beeeen yemegi unuttum?!…) ayrıca bu haftasonu akira kurosawa filmleri izleyecektim, onlara da pek zaman kalmadı; Ran izlerken uyuyakaldım...

derwent marka renkli kalemleri ilk kez deniyorum, çok zevkliymiş…120 gr.kağıdın dokusuyla birleşince çok güzel bir zemin oluşturdu. ayrıca farklı renkleri karıştırmak da mümkün. sonuçta keçeli kalem ve renkli kalemlerle ortaya böyle portreler çıktı…

image

image

image

2 yorum:

Adsız dedi ki...

canım resimler bir harika hele boynundaki fiyonk yapılmış kurdele detayı çok hoş olmuş sen şimdi diyeceksinki annemde resme degilde bu detaya takılmış ama bilirsin bu detayları severim seni seviyorum öpüyorum hoşçakal...

Özgür Coşar dedi ki...

kendine has bir tarzın var. tebrik ederim...

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser