Salı, Temmuz 21, 2009

Clifard iLOVEu

3,5 yaşında bir çocuğun hayal gücü ve sevgisi ile yuğrulmak son zamanlarda yaptığım en güzel şeylerden biriydi...

Zeynepnaz, benim kuzenin tatlı, minik yavrusu... Ona gelirken getirmiş olduğum şişme köpek bütün tatilimizin maskotu oldu.

Köpeğin ismini sevinçle Clifard! koydu.
Ertesi gün soy ismini de buldum dedi; iLOVEu!

Clifard iLOVEu, henüz 10 yaşındaydı ve 2 gün boyunca bizimle heryere geldi,
denizde birlikte yüzdük, bahçede birlikte oturduk...
clifard bir ara üşüttüysede, iğne yaptık, geçti.

Ben 2 gün üstüste 4 saatlik uykuyla durunca, öğleden sonra denizden döndüm ve acaba uyusammı oldum... Uyuyasim var ama onu bırakasımda yok. O da super bir çözüm buldu ve bana masal anlatmaya karar verdi.. :)

Bir deveydi masal kahramanı... Kötü çocuklar ona çok yük yüklemişlerdi ve o da çölde bu yükleri taşımakta zorlanıyordu. Derken bu devenin çişi geldi!? ama devenin poposu yoktu...? Beni tabi aldı bir gülme, derken efendime söyliyim; deve, popocuya gitti ve kendine bir popo satın aldı. Masalda burda bittti...

öyle sevgi dolu bir çocukki... Bir keresinde; "çok mutluyum, çok seviyorum seni annaanne" dedi ve sonrada masadaki herkesi gösterip, "seni de, seni de, seni de seviyorum, hepiniz benim bebeğimsiniz!" diye bağırmasın mı!


İnsan çocukken sevgisini göstermekte ne kadarda cömert oluyor...


Peki biz ne zaman böylesine cimri, seviyeli ve kontrollü olduk?


işte meşhur clifard iloveu ve biz ;)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser