Salı, Haziran 29, 2010

yarmagül

Bugün işten eve dönerken kafamı yardım… Evet aynen öyle oldu. Aslında yolda yürürken görünmez(!) bir tabelaya tosladım da denebilir. Koskoca sokakta bir ses çıktı, utandım resmen… birşey olmamış gibi yoluma devam etmeye kalkıştım ama ne memkün, kanlar akmaya başladı. Allahtan 3 adım sonra eczane.

Neyse eczanede müdahele ettiler sağolsunlar… biara aptallaşıp “çok pardon yerlerde kan oldu” felan dediğimi hatırlıyorum; şoktan herhal saçmaladım… Sonrasında yaşanan dikiş gerekir/gerekmez çıkmazında, oyumu gerekmezden kullanıp,  tetanoz mu tütütü allah korusun diyerek, kafamda koca bir gazlı bezle hızla uzaklaştım oradan. Allahtan 4 adım sonra ev.

Yalnız biara eczanedeki amca “aman aman… mikrop kapmasında mühim olan o…” dediğinde kafamdaki yarıktan bir düşünce balonunun yükseldiğine yemin edebilirim. Balonda; mikrop kapan yarık yüzünden tüm saçlarımı kazıtmak zorunda kaldığımı, kazıtınca aslında kafamın eğri! olduğunu, eğri çıkan kafama tüm çocukların güldüğünü? felan gördüm…
kimdi lan o çocuklar?

6 yorum:

Elif Ardıç dedi ki...

esvanım geçmiş olsun : ) biraz da güldüm kusura bakma, ben de beton direğe toslamıştım bikere, o vongggg sesi hala çınlar beynimde

UykusuZ dedi ki...

geçmiş olsun, tütün basaydın :)

s1 dedi ki...

sağol elif kuzum. tabi tabelaya kafa atma olayindan sonra mahallede bir yuruyusum degisti. haraca mi baglasam diyorum :P

s1 dedi ki...

UykusuZ çok teşekkürler, zaten bir batikon, bir tütün basip duruyorum yarama... ;)

Özgür Coşar dedi ki...

es 1 çok geçmiş olsun. tetanoz aşısı olsaydın iyiydi derim pimpirikli birisi olarak.

s1 dedi ki...

çok sağol özgür. tetanoz aşısı olabilirdim aslinda... ama uyuşuk ruhum galip geldi işte :)

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser