Salı, Nisan 06, 2010

üşenmeye üşenirken…

Lazy_Me_by_gilad

-şiirden bozma bu garip yazı, tüm üşengeç ruhlara armağan olsun :)kıhkıh-

 

bugün enerjim yok. ne evi toplamaya, ne yemek yapmaya, ne de oje sürmeye…
bugün böyle. nirvana dinliyorum sadece…

buzdolabında çürümüş bazı meyveler var, onları da atmıyorum çöpe…birazdan çamaşırları asacağım. tek aksiyonum budur. çok susadım lan bi de…

kitap okumak istiyorsam da feci üşeniyorum. aklıma acayip resimler geliyorsa da çizmiyorum. bazen hiçbirşey yapmamak en güzeliymiş. vallahi tadını çıkartıyorum.

işin garibi çok mutluyum. mutluyum ama enerjim yok. “bu nasıl olur” demeyin, düşünesim dahi yok.

feci susuyorum. çok feci. ama kalkıp almıyorum. bunun yerine öylece bekliyorum. susamam belki geçer diye…

aslında dostlarım özetle; ben daha bile üşenirdim ya,
çok üşeniyom üşenmeye…

serve the servants!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser