Salı, Mayıs 19, 2009

show must go on...(fa)

sevgili okur, fantazi anlatım(fa) diye birşey icat ettim!

Orjinal hikaye nasilsa var, tıklayın, okuyun... eheh buyrun buda (fa) versiyonu:

Kısalığı, sıskalığı ve keskin ossuruğu ile yaşıtlarından hemen ayrılan Ezgi, ilkokul ikiye gitmektedir ve kendisi tam bir halay delisidir. "Tek başına olmaz!" uyarılarına kulak asmayıp tenefüslerde tek başına deliler gibi halay çekmekte, tey tey teeeyy diye eğlenmektedir.

Onun bu halay sevgisi önceleri garipsense de, sonradan dalga dalga bütün okula ve mahalleye yayılmıştır... Mahalledeki tüm cocuklar ip atlamayı, yakar top oynamayı ve futbolu bırakmış, kendilerini halaya vermiştir. Mahallenin kadınları altın günlerinde buluşup halay çekmekte, mahallenin gençleri ise karşı mahalledeki gençlerle sırasıyla halay çekerek atışmaktadır..

İşte bu atmosfer, halay yarışmalarını da vazgeçilmez yapmıştır. İlköğretim okulları arasında düzenlenen yarışmaya Ezgican ve okuldaki en yetenekli çocuklar seçilmiştir. Rocky gibi günlerce, aylarca hatta yıllarca bu yarışmaya hazırlanan ekip sonunda gösteriye hazırdır.

Ancak o kadar uzun süre hazırlanmışlardır ki farketmeden ilkokulu ve hatta ortaokulu bitirmişlerdir. Bu yüzdende yarışmaya katılamamışlardır.

-son-

buna da orjinal hikayedekinden farklı bir son yaptım...
;) fa'da herşey mümkünss...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hahahhahaha fantezi dünyana aşık şu deli gönlümmm:):)

kankanın arkadasının basına gelen bu olayı fantezi dunyanda ad ve gorsellikte benden ilham alarak hikayeni yaratman beni çok gururlandırdı:)
ama itiraf etmeliyim ki ezgican kısalığı,sıskalığı ve ossuruğu ile benden farklıdır, he bi de ben durduk yere halay çekmem, işyerinde çoOOOOook sevdiğim bir arkadasımdan kalan 45 numara gözlüğü takıp bağırıp dururum o ayrı

s1 dedi ki...

ilham perimmm! ya o gözlüğü takıp psikopat taklidi yapmanı çooOOOook özlediiiiimmm...! :((
bu arada daha çinli gibi çizmek isterdim minik ezgiyi... ama benim hayal dünyamda işte gözler hep böyle.
bu arada (bir tür istek üzerine) bu ezginin başka hikayelerini de yazacam! bil bakalım bu istek kimlerden geldi :::)))

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser