Pazar, Haziran 07, 2009

placebo'dan yeni album

Placebo'nun yeni albümü "Battle For The Sun" 8 Haziran 2009'da yani yarın(!) piyasada olacak. Resmi web sitesinden okuduğum kadarıyla albüm 3 farklı formatta çıkacak; Vinyl LP, CD&DVD ve CD. Fiyatları sırasıyla £16.99, £9.99 ve £8.99...

Albümdeki şarkılar:
1. Kitty Litter
2. Ashtray Heart
3. Battle For The Sun
4. For What It’s Worth
5. Devil In The Details
6. Bright Lights
7. Speak In Tongues
8. The Never-Ending Why
9. Julien
10. Happy You're Gone
11. Breathe Underwater
12. Come Undone
13. Kings Of Medicine


Buyrun son albümden 2 klip:
1) Albüme ismini veren bu şarkı ne zamandır radyolara çalıyor zaten! battle for the sun, super şarkı!! : http://www.youtube.com/watch?v=TZhvHP4JMqs
2) Sonracığıma aynı albümden çıkan diğer bir video clib; for what it's worth: http://www.youtube.com/watch?v=Lo2cSq3s4NM


Zaten resmi web sitesine girince kendiliğinden 4 şarkıdan oluşan bir playlist çalmaya başlıyor. Yukarıda kliplerini paylaştığım 2 şarkıya ek olarak, benim Meds albumunden hastası olduğum 2 şarkıyı daha eklemişler; meds ve infra-red... Ahanda resmi web sitesi: http://www.placeboworld.co.uk/

Artık merakla albümü bekliyoruz...
Neden bu üşenmezlik? derseniz;
Canım ciğerim şimdi siz kendiniz inanmazsınız, allah sizi inandırsın, Placebo Türkiye'ye geliyor! Aslında 2000, 2003, 2006 tarihlerinde de Türkiye'ye geldiler... Hiçbirine gidememiş ezik* bir insan ewladı olarak 23 Haziran 2009 - Kuruçeşme Arena'ya diktim gözlerimi bekliyorum... Hal böyle olunca bir parça araştırma yapma telaşına girdim...

Salı günü konser mi olur yaf diyen yaşlanmış halimi, yeni albüme hissetmekte olduğum şizofren duygularımı (hem meraktan çatlıyorum, hem çok üşeniyorum diğer şarkıları öğrenmeye...) ve esasen biletix gişesine dahi gidip bileti almaya duyduğum üşengeç hallerimi saymazsak, aslında gayet heyecanlıyım :))))

*düzeltiyorum ezik değil unutkan... ya bunlar rock n coke a geldiklerinde gitmiştim ya unutmuşum iştee :::)) bugun geldi aklıma.. haydi bakalım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

en çok okunan top10 şaheser